Субота, 18.05.2024, 06:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Куп'янської РДА

Головна » 2012 » Лютий » 2 » Вчимося - граючи
17:59
Вчимося - граючи

У 2011-2012 навчальному році педагогічним колективом Грушівського дошкільного навчального закладу розпочато впровадження в освітній процес методики раннього розвитку основоположника складового принципу в навчанні читанню Миколи Олександровича Зайцева - педагога-новатора, академіка Академії творчої педагогіки, автора декількох інноваційних технологій, заснованих на принципово нових підходах до навчання грамоті, які забезпечують високу результативність.

Тенденції модернізації українського суспільства і культури торкнулися проблеми раннього розвитку дитини, і вміння читати стало основним показником, бо чим краще дитина буде читати, оволодіє рідною мовою, тим більше матиме можливостей самореалізуватись під час навчання у школі.

Аналіз психолого-педагогічної літератури, наукових робіт про раннє навчання дітей читанню (А.Воскресенська, Г.Доман, М.Зайцев, М.Монтессорі, Б.Нікітін, В.Сухомлинський) проведений педагогами дошкільного закладу, показав, що дошкільний вік є сенситивним щодо навчання грамоти, читання та письма. Для впровадження нової методики було вибрано групи: друга молодша (вихователі Кушнірьова О.А., Архангельська Я.С.), середня група ( вихователь Хамайко О.Г.), старша група (Тарасенко Л.В.). Насамперед, був виявлений первинний рівень розвитку та навички читання у дітей, показники та рівень мовлення дітей. Проведені бесіди з батьками щодо впровадження нової методики її концептуальними положеннями. Усі батьки вказали на необхідність методичної допомоги з боку вихователя з питання навчання дітей читанню. У закладі працювала для вихователів «Школа перспективного педагогічного досвіду», яка дала змогу детально ознайомитись з методикою Зайцева. В групах були спеціально виділені зони де розташовані кубики та таблиці, вихователі розробляють заняття, включаючи елементи методики, виготовляють дидактичні матеріали та посібники, ігри.

Під час роботи з кубиками діти цілком звільнені від регламентованої поведінки, їх ігрова діяльність насичена цікавими ігровими ситуаціями з елементами змагання. У процесі таких занять вони відчувають неабияку радість від досягнутих результатів навчання. Стійкі позитивні емоції сприяють нормалізації та активності всіх функціональних систем організму, а отже її здоров’ю.

Важливим у системі оздоровчих ефектів дидактичних прийомів є формування правильної постави, висока загальна рухова активність (дітям не потрібно статично сидіти за столами), робота над фіксацією погляду тощо. Принциповим положення технології є одночасний розвиток мовлення дітей з навчанням їх читання.

Особливу вдячність хочемо виразити благодійному фонду «Свічадо», який передав Грушевському дитячому садочку 3 комплекта посібника «Навчимо читати українською мовою» за методикою М.Зайцева, батькам дітей за допомогу в облаштуванні у групах відповідної розвиваючої зони.

Категорія: В ЗОШ, ДНЗ та РБДЮТ | Переглядів: 1000 | Додав: Callidus | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Категорії розділу

Тендер [11]
Тендерні оголошення
В ЗОШ, ДНЗ та РБДЮТ [82]
Події, які відбулись в загальноосвітніх школах, дошкільних та позашкільних навчальних закладах
об'яви [17]
Найновіші повідомлення

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук